lestat lestat
218
BLOG

Przegląd prasy czyli Ojciec Rydzyk następcą świętego Piotra

lestat lestat Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Franciszek oznajmił, że po kilku latach posługi zrezygnuje, podobnie, jak jego poprzednik. Polski Kościół i jego hierarchowie już teraz powinni podjąć starania, by następnym papieżem został redemptorysta ojciec dr Tadeusz Rydzyk.

Ojciec Rydzyk nie musi zostać kardynałem, aby stać się głową Kościoła. Konklawe może wybrać na następcę św. Piotra każdego, kto otrzymał święcenia kapłańskie.

Ojciec Tadeusz Rydzyk jest najlepszym kandydatem na przyszłego papieża. To wybór dobry nie tylko dla naszej ojczyzny, ale także dla całego świata, pogrążonego w zamęcie.

całość tu 


http://gazetatrybunalska.pl/2017/04/ojciec-rydzyk-nastepca-swietego-piotra/



tak mi się zdawało że mało co mnie zaskoczy ale pierwsza strona Głosu Wagrowieckiego wbiła mnie w lekki opad szczeny - okładka na zdjęciu i pod tym linkiem 

http://www.gloswagrowiecki.pl/




lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura