We are the Superlative Conspiracy
We are the Superlative Conspiracy
lestat lestat
281
BLOG

Obecny wygląd Salonu24 i jego misja to moja wina

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Pięć i pół roku temu zamieściłem sobie taką notkę . Z Londynu z ulicy Neal Street . O tym , że to mi się kojarzy z Salonem24.

Mea culpa. Igor musiał się wpatrywać w zdjęcie , w słowa i bach . jest tak jak mi się skojarzyło i zainspirowało .

Kolory i motto We are the Superlative Conspiracy są idealnie kompatybilne z moim skojarzeniem/inspiracją .

Wszelkie anse biorę na klatę i powtarzam mea culpa . A koleś na zdjęciu jakże podobny do :)))))

tag poproszę mea culpa .

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości