lestat lestat
355
BLOG

Telewizyjne wyznanie winy z Glińskim w tle

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 2

To może jest jakieś dziwne ,  a nawet ociera się o „dewiację” ale od ponad 10 lat nie oglądam żadnych programów informacyjnych , publicystycznych w telewizorze. Sport i jakiś film to tak .

Z „bulem” muszę stwierdzić , że nie mam pojęcia co nadaje Polsat , TVN czy TVP1 w porach 18.50 , 19.00 i 19.30 .     o 18.50 jak dajemy radę siadamy z Młodszym przy jeden z dziesięciu i sobie prywartny konkurs robimy ,.

Niemniej bardzo ostatnio mi się podobają wymiany zdań ( to takie eufemistyczne określenie wymiany inwektyw ) o tym co komu się kojarzy .

Otóż jednej  grupie newsy czy też interpretacje newsów w dwóch stacjach kojarzą się z DTV za Urbana , a drugiej to co od roku nadaje TVP1 także kojarzy się z DTV stanu wojennego i później .

Obie grupy odbiorców są pewne swoich racji , każda z nich według siebie jest dobra , a ci drudzy to banda złych ludzi łykająca telewizyjny bełkot i manipulacje .

I tyle. Niestety jako nieoglądający nie mam zdania i jest mi z tym dobrze :) 

Zatem narodowa dyskusja - Gliński ma rację - Gliński nie ma racji - jest mi obojetna - a serie inwektyw przerzucanych z pierwszej strony na drugą i z drugiej na pierwszą budzą tylko wesołość.

Jak to kiedyś w serialu Rancho Patryk Pietrek z ławeczki pieknie podsumował penien dylemat - o stylu życia artysty 

o takie cuś to się można żreć do usranej śmierci . 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości