lestat lestat
378
BLOG

King Crimson czyli notka dla "sarkofagów"

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 14

King Crimson to ja od zawsze - mojego zawsze . . Każda płyta studyjna - większość koncertowych ( reszty dokonań Frippa w "kolaborcjach " nie będę wymieniał ) - to ja na pamieć . i tak 40 lat . 

Ale jak machnęli Power to Belive jako Crimson zamilkli znaczy Fripp miał inne koncepcje . też zapomniałem o nich trzymając się tego co ponagrywali do 2003 roku .

Wczoraj kumpel mi dał do przesłuchania box 3 CD. Ot takie Crimsony ad 2015 .

Crimsonowcy - braćw ciemno . To jest ABSOLUTNA REWELACJA . Się to nazywa 

 Radical Action to Unseat the Hold of Monkey Mind 

powoduje wywalanie się szczeny z zwiasów , czasami pad na kolana  - przynajmniej u mnie . 

Słuchawki na maxa i świat mi zamarł . 

To notka dla Crimsonowców - subiektywna do sześcianu .

 Z pozdrowieniami . Przez tydzien w każdej wolnej chwili będę tego słuchał .

takie znalazłem - to z tego boxa .

 

 

 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości