lestat lestat
792
BLOG

Pytanie do władz NSZZ Solidarność

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 48

A może to pytanie do Pana Piotra Dudy , ponieważ on uosabia obecną Solidarność.

W pełni i w krasie .

Pytanie zadaję bo nie wiem czy mi wolno . A co mi wolno albo nie się okaże poniżej .

Od razu napiszę , członkiem Solidarności nigdy nie byłem . Gdy powstała pierwsza Solidarność to właśnie szedłem do klasy maturalnej , gdy ją komuniści delegalizowali byłem studentem. Należeć nie mogłem .

Ale znaczek Solidarność szybko sobie kupiłem . Przy II bramie Stoczni był taki sklepik .

Flagę Solidarności też sobie kupiłem ale później – chyba ( Pan wybaczy to chyba ale minęło 35 lat z okładem to i pamięć szwankuje ) pod halą Olivii we wrześniu 1981 .

Znaczek nosiłem naprzemiennie z innym takim EA widać go obok. Z flagą byłem parę razy w życiu – ostatni raz chyba na Zaspie 12 czerwca 1987 . Ładny kawał czasu 29 lat temu . W większości przypadków flaga była mało legalna i mogła podlegać konfiskacie przez jakieś ZOMO lub inne MO , któremu by się taka flaga nie podobała.

Flagę mam , znaczek też . Uchowały się .

Tak sobie pomyślałem , a pójdę sobie nie tyle na demonstrację co paradę 11 listopada w Gdańsku ( a chadzam niemal co rok ) z tym znaczkiem w klapie i tą flagą .

1 marca 2016 przeczytałem

„Znak Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego „Solidarność” jest własnością naszego Związku i podlega ochronie prawnej. Jego potwierdzeniem jest nie tylko prawna ochrona zarejestrowana w Polsce, ale również międzynarodowa rejestracja własności intelektualne w Urzędzie do spraw Harmonizacji Rynku Wewnętrznego w Alicante. 

Zgodnie z nimi żaden podmiot, ani osoba fizyczna nie ma prawa bez naszej zgody do jego wykorzystania. Zgody na wniosek zainteresowanego udziela wyłącznie Prezydium Komisji Krajowej NSZZ „Solidarność”

Zatem moje pytanie brzmi – czy mogę sobie z tym znaczkiem w klapie i z tą flagą ( a mają tak 35 lat z okładem każde ) pójść na paradę 11 listopada bez narażania się na kroki prawne z Waszej strony ?

Od razu przeproszę ale proszenie kogokolwiek  o pozwolenie na wykorzystanie ( co to jest wykorzystanie ) tzn w tym przypadku pomaszerowanie sobie w paradzie ze znaczkiem w klapie i flagą na drzewcu z mojej strony nie wchodzi w rachubę .

I od razu napiszę , że każda odpowiedź mnie zadowoli - pozytywna i negatywna.

Z poważaniem

 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości