lestat lestat
604
BLOG

Tai Otoshi w Sejmie czyli na glebę rzucony

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 31

Komentować mi się nie chce . Jak się do kogoś startuje z rączkami to przynajmniej coś trzeba umieć a tak pełna kompromitacja 

Pan z brodą wygrał przez ippon - 3 lata jako dzieciak bawiłem sie w judo i to mi najbardziej przypomina tai otoshi .

TAI OTOSHI przykład 

Młody cienias zaliczył glebę przez tai otoshi  w Sejmie - przegrał przez ippon 

Judo rulez.

 

p.s. Uwielbiam . W komentarzach leci non stop wypróbowane przez komuchów słowo PROWOKACJA.

W komunie każde zachowanie które nie szło z ław partyjnych było prowokacją , godziło w dobre imię PZPR i podważało sojusz z ZSRR. Wyuczeni przez komuchów nadal jadą tym słowem :)))

 

p.p.s. 22.35 Inne ujecie - mają rację ci którzy uznali to za harai goshi - piekny rzut . Klasyk.Ippon bezapelacyjny . Moze nauczka na cała Polskę poszła - jak nie umiesz nie pchaj się z łapkami bo ktoś może umieć i wtedy leci sie na glebę z plaśnięciem .

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości