lestat lestat
266
BLOG

Medal za walkę z komuną należy się jak psu miska

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 3

No weekend nadszedł , w domu nikogo teraz to usiadłem sobie przed kompem i wszedłem na stronę Ranczo bo jesienia miało być to i informacji chciałem kiedy .

 A tam nowy odcinek co to ma w niedzielę być „wyświetlony”  -  jest .

Wrzuciłem .

Lekki spojlerek , ale to jest na początku odcinka – więc do wybaczenia.

Dwaj starzy PZPRowcy Kozioł i Czerepach gadają o donoszeniu , bo Kozioł ma na Prezydenta startować i oświadczenie lustracyjne trzeba podpisać a tu nie wiadomo co w kwitach może być .

Obydwaj dobrze wiedzą ,  jako stare komuchy, że każdy w partii donosił , oni donosili , takie czasy .

I nagle Kozioł ma olśnienie :))))

 

                                                       * * *

- Czekaj Czerepach ale jak się tak zastanowić to my nie mogliśmy na opozycję donosić , bo u nas w gminie opozycji nie było . Ta jak ? Znałeś jakiegoś opozycjonistę ?

-  Nie

- No.

- Faktycznie

- No , czyli jak tam człowiek czasami chlapnął , to na swoich , na komuchów.

- Czyli co ?

- Co ?

- Czyli medal nam powinni teraz za to dać .

Bo myśmy panie Czerepach z komuną walczyli.

 

                                      * * *

 

A dialog dedykuję byłym PZPRowcom , a tym pisującym w Salonie24 najbardziej :))

 

Dialog był początku odcinka , zatem oglądam sobie dalej .

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości