lestat lestat
287
BLOG

Ustawa medialna czyli prośba

lestat lestat Polityka Obserwuj notkę 14

 

Projekt ustawy 

http://orka.sejm.gov.pl/Druki8ka.nsf/Projekty/8-020-179-2016/$file/8-020-179-2016.pdf

 

no tak głupio się złozyło że mam osobny licznik na działce . 

Ustawodawca daje mi tę szansę aby nie płacić tam daniny w wysokości 15 zeta z telewizor .

zatem w myśl projektu zasuwam sobie z wnioskiem do urzędu gminy 

Zgłoszenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1, składa się organowi gminy właściwemu według
miejsca zameldowania odbiorcy końcowego na pobyt stały .

tam mój wniosek rejestrują 

organ gminy prowadzi rejestr zgłoszeń i zawiadomień, o których mowa w art. 25 ust. 1–3.''

jak jestem miszczunio i nie ma tam błędów formalnych

Organ gminy sprawdza zgłoszenie pod względem formalnym oraz pod względem zgodności
oświadczenia dokonującego zgłoszenia z danymi, które organowi temu są znane z urzędu.

to urząd gminy to do urzędu skarbowego 

Organ gminy informuje organ podatkowy, przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, o dokonanych zgłoszeniach .

i urząd skarbowy będzie wiedział że zwolniony jestem . Ale mały zonk się robi bo inkasent nie musi o tym wiedzieć .

Przekazując organowi podatkowemu informację w zakresie określonym w art. 12 ust. 1 pkt 4 lit. a, inkasent nie ustala, czy niezapłacenie składki lub jej zapłacenie w niepełnej wysokości jest związane ze zwolnieniem; ustaleń w tym zakresie dokonuje organ podatkowy.

i o miesiąc zakład energetyczny musi przkazywac informację - lestat nie płaci  .

Zatem może w tej rewelacyjnej ustawie , którą się zachwycam , da radę dopisać punkt niewielki ( bo tej drogi zawiadamiania Inkasenta przez Urzad Skarbowy nie ma w projekcie ustawy )  , że urzad skarbowy po otrzymaniu listy od inkasenta  tych co nie płacą , zwrotnie wyśle - ten tu co nie płaci zwolniony - znaczy lestatowi wykasujcie 15 zeta  .

Niby człek niewinny , ale życ ze świadomością , że zakład energetyczny może co miesiąc zawiadamiac skarbówkę że nie płacę , urząd skarbowy sprawdza - nie płaci bo zwolniony - życ jakoś niezręcznie 

A tak zakład energetyczny wywala z tego licznika opłatę , nie musi składac zwiadomień , urzad skarbowy nie musi sprawdzać że zwolniony . 

Zysk - mniej pracy dla urzędników , a dla mnie spokojny sen bo mnie nie ma na liście niepłacących wysyłanej do skarbówki .

To ja teraz się ośmielę i poproszę - Panie Ministrze Czabański Pan dopisze ten punkt do ustawy . 

Proszę .

p.s. chyba że chodzi o to by urzędnicy mieli więcej pracy , wtedy prosze traktować moją notkę jako niebyłą .

 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka