Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
lestat lestat
417
BLOG

10 kwietnia - Moja Rodzina

lestat lestat Historia Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Ta notka jest taką notką przede wszystkim dla siebie . Bym pamiętał ten dzień. 

Sobota.

Dyrekcja ( żona ) rano o 7 wyjechała samochodem , miała wrócić w niedzielę wieczorem. Synalkowie około 8 wyszli z domu , każdy na jakieś swoje zajęcia , mieli wrócic na obiad.

Sam w mieszkaniu coś tam robiłem , słuchając muzyki. TV i komputer wyłączone. Telefon od Dyrekcji , która słuchając radia w samochodzie - zadzwoniła.

Właczam kompa ( ale troche to trwa ) , jednoczesnie włączam TV . Szybkie po kanałach. Leci news na pasku, ktoś coś mówi. Zaczynam płakać. W telewizorze płacze Olejniczak. Jedno z najdziwniejszych odczuć , płaczemy z tego samego powodu , w tym samym czasie , członek spadkobierczyni PZPR , socjalista czy socjaldemokrata i ja. W innych okolicznosciach niemal groteska .

 

                                                                      * * *

Pętam się bez celu , bez sensu , dzwonię do Dyrekcji - mówię - wyłączam komórę. Obiad potomstwu gotuję.

Przyszli niemal w tym samym czasie - ocieram łzy . Oni wiedza co mają robić . Zjedli .

Leszek.sopot publikuje zdjęcia z Sopotu z Armii Krajowe gdzie mieszkał Lech Kaczyński . Ryczę . Piszę u niego na blogu o 15.58

......................ja przyznaję jestem kompletnie rozwalony - na szczęście mam synów . Właśnie ubierają się w mundury harcerskie , alert Hufca - na 99 % tam gdzie robiłeś zdjęcia na Armii Krajowej 55 ( dom w którym mieszkali Maria i Lech Kaczyńscy w Sopocie ) harcerze będą pełnić wartę .
Dziś oni są silniejsi ode mnie .............

 Starszy nie jest ju czynnym harcerzem. Tej soboty wyjął mundur z szafy i dołączył do drużyny Młodego . Bo tak trzeba powiedział . Aktywnie od tej soboty ”harcerzowali" .
 
o 19.01 zamieszczam taka notkę - po prostu nie umiem sobie poradzić sam w domu ( Potomstwo wróciło koło 2 w nocy )
 
                                                                                      * * *

Jedno zdanie

Stanęli dwójkami u Bram . W pierwszej parze Prezydent z żoną , a następnie inni .

W ziemskim wymiarze dziwne były niektóre  pary
 
Jaruga Nowacka z biskupem polowym Płoskim , Karpiniuk z Gosiewskim , Wasserman z Dolniakiem , Kaczorowski z Szmajdzińskim , Bochenek z Putrą .
 
Stali Maciek Płażyński z Aramem Rybickim , Natali-Świat z Szymanek Deresz.
 
Otworzył Bramę św Piotr i zapytał – kim jesteście ?
 
Polacy – odpowiedzieli wszyscy zgodnie.
 
Spójrzcie na Polskę – powiedział św Piotr .
 
Wszyscy płaczą – odpowiedzieli zgodnie
 
Co byście tym płaczącym powiedzieli ?
 
Każdy mówił a Aram Rybicki jak 30 lat temu wziął tablicę i spisał to co powiedzieli .
 
Okazało się że każdy z nich powiedział to samo zdanie .
 
 
 
                                                                              * * *
Dzień który przepłakałem ( łez się nie wstydzę ) . Łzy dla Prezydenta i stewardesy , dla tych których znałem Arama i Przemasa , dla wszystkich. Zasypiam  10 kwietnia 2010 z ostatnia myslą - mimo wszystko oni wszyscy to była moja Rodzina.
lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura