lestat lestat
869
BLOG

TOP WSZECH CZASÓW-czego zabrakło a co było zbędne

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 55

Gadało się wczoraj o Topie Wszechczasów muzyki rozrywkowej w Trójce.

Ilu komentujących tyle gustów i zdań. Co dla jednych "święte" dla innych popelina . Normalne.

Jak było widć z moich komentarzy - dla mnie były  zbędne -

Metallica , Red Hot Chili Pepers , U2 , Guns no Roses , Archive , Jot Division , Depeche Mode 

Moje zdanie w 100 % subiektywne . 

Czego mi zabrakło - w tej notce wklejmy klipy ile kto chce .

Stonsiarzem nie byłem i nie jestem ale to że tego wczoraj nie słyszeliśmy ( a leciał np Myslovitz ) lekko mnie zdziwiło

Drugi brak ewidentny to Henio który zagościł tylko raz .

 

Tym utworem w 1969 otworzyli pewną epokę ale w TOPIE nie widać 

 Jak wczoraj napisałem - plus dodatni notki taki że Jerzy wrzucił coś czego nie znałem - a to absolutnie cudna "ramotka" w sferze muzycznej , jak i wizualnej ;))

Idę sprzątać domostwo . Jak ktos cos dorzuci pro i kontra  - w tej notce klipy wskazane - to będzie miło .

Co było zbedne a czego zabrakłow według Was ? 

 

 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości