lestat lestat
413
BLOG

Pobłogosław i racz wrócić a Duda w tle

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Dzień dobry Pani Maciaszczykowa .

A czy dobry sąsiad to ja nie wiem . Problem wielki jest .

Cóż się stało ?

A zmiany w  Kościele będą – westchnęła Maciaszczykowa .

Na najwyższym szczeblu ? – nieśmiało zapytałem .

A gdzie tam – u nas – na mszy będą . 

Na mszy ,Pani Maciaszczykowa – pani mnie objaśni – bo nie bardzo rozumiem .

A to będzie tak – Maciaszczykowa wzięła głębszy oddech – sąsiad uważnie słucha .

Ja chodzę na mszę razem z Wałaszewską i Kociubowską , idziemy razem , wracamy razem , ale w kościele siedzimy osobno . 

Osobno ? – chyba złapałem echolalię – bo lekko mnie zdziwiło .

Ja jestem wyborca peło – tłumaczy mnie Maciaszczykowa , Wałaszewska pisa , a Kociubowska nie chodzi na wybory . 

No i ? – nadal nie rozumiałem .

No i Wałaszewska siedzi na mszy z temi co też głosują na pisa , ja z temi co głosują na peło , a Kociubowska gdzie wolne miejsce .

Po co ? zadałem pytanie obnażając własną ignorancję .

Jak po co – Maciszczykowa  weszła na wyższe obroty – żeby wiedzieć co i z kim się śpiewa . Bo w kupie raźniej .
My głosujące na peło śpiewamy jak najgłośniej – Ojczyznę wolną pobłogosław Panie , a te z pisa Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie  - też jak najgłośniej .

A jak Pis wygra wybory – to będzie zmiana przez duże Z . My głosujące na peło będziemy śpiewać Ojczyznę wolną racz nam wrócić Panie , a te z pisa Ojczyznę wolna pobłogosław Panie .

No to macie ustalone – więc skąd problem . 

A pan sąsiad niby niepijący a gada jak wczorajszy . a przez Dudę problem mamy .

Przez Dudę ? – echolalia weszła mi też na wyższe obroty .

Przez Dudę – potwierdziła Maciaszczykowa – wszystkie mamy problem .

Wszystkie ? – no nie moja wina ta echolalia – ale oczy mi się zrobiły jak stare pięciozłotowy z rybakiem.

No bo Duda 6 sierpnia ostanie się prezydentem . i co śpiewać ? 

Niby jeszcze będzie rządzic peło ale prezydent z pisa – i które jakie słowa mają śpiewać ?

Tu pytania już nie zdałem , bo mnie zatkało na przysłowiowy amen – ale Maciaszczykowa mnie objaśniła .

No bo sąsiad – my z peło jak zaśpiewamy – racz nam wrócić to będzie że już my pod reżimem pis-prezydenta choć peło jeszcze rządzi i gupio wyjdzie. a jak te z pisa zaspiewają pobłogosław – to niby już wolne od reżimu peło bo Duda prezydentem , ale peło jeszcze rządzi i też będzie gupio .
I co które mają śpiewać do wyborów do Sejma , żeby dobrze było ? a nie śpiewać też gupio .


Tu Maciaszczykowa się pożegnała , bo zobaczyła Wałaszewską i razem wzięły się do rozwiązywania problemu co kto ma śpiewać w okresie przejściowym . 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości