lestat lestat
587
BLOG

Państwowa telewizja do natychmiastowej zmiany programu

lestat lestat Polityka Obserwuj notkę 27

Zaciekawił mnie dzisiejszy tytuł notki Zbigniewa Joyca Kuźmiuka o mediach . Państwowych.

Tekst jest nacechowany , zawiera co ma zawierać. Generalnie skandal i zapomnieć mediom tego nie wolno .  wymowa jak trzeba , komentarze też jak trzeba . 

Przyznaję  , że ten tekst bardzo mi się spodobał . Nie zapomnieć .

Kampania prezydencka mało mnie interesowała , a i wieloletnia awersja do telewizora też nie czyni ze mnie dobrego obserwatora . 

Zatem tyle czasu Bredzisław dostał a Feldmarszałek Duda tak mało . I zamiast dziękować mediom państwowym , bura . Ja bym dziękował .

Bo przecież to była oczywista oczywistość , co Bredzio się w telewizorze pojawi , co przybigosuje jakąś myślą to poparcie w dół - im więcej było Bredzisława w telewizorze tym bardziej pod żyrandolem go ubywało . 

Media państwowe mają szansę na natychmiastową poprawę . Od zaraz . 

Od rana do wieczora w telewizjach państwowych tylko politycy PIS . 

Antena tylko dla Jarosława , dla Kuźmiuka , Wojciechowskiego , Czarneckiego , Jasińskiego , dla Jojo Brudzińskiego , dla pani Pawłowicz , dla Antosia . Trochę Zbiory i Kurskiego . 

Poprawa pełną gębą państwowej telewizji . I pełny zakaz występów Dziurawego Stefka i Libickiego czy Pitery . Ewka z arbuzów raz w tygodniu – zajawka góra minuta . 

Pełne zadowolenie polityków obu partii .

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka