lestat lestat
677
BLOG

Feldmarszałek Duda i DZIESIĘĆ LAT

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 10

Od niedzieli wyborczej troche minęło , jedni wznieśli okrzyki radości inni zawodu , wybrzmiało , więc można cos napisać .

W dniu 11 listopada , gdy Jarosław wysłał w bój o prezydenturę nieznanego mi faceta o nazwisku Duda pierwsze skojarzenie miałem z Wiedźminem . 

Była tam u Sapkowskiego papuga co się nazywała Feldmarszałek Duda i najczęściej  wydawała z siebie dwa dźwięki – rrrrrrrrrrrrrrrrrWA MAĆ i Brrrrylanty Brrrylanty .

Opis Feldmarszałka Dudy - mądre to zamorskie ptaszysko, ale nieobyczajne. Dziesięć talarów za cudaka dałem .


Feldmarszałek Duda zginął w Wiedźminie śmiercią tragiczną – został zjedzony przez kota .


Właściwie tyle . Po co to piszę , po wyborach  ? 

Otóż jako osoba nie uczestnicząca w wyborach ,  nie napisałem ani słowa pro czy kontra o którymkolwiek z kandydatów . Tak założyłem . Nie głosujesz – nie piszesz .

Po latach pisania o Prezydencie Bul , Bredzisław , Bredzio , sołtys , Bigos , burak itd. słów do Komorowskiego Bronisława - że rzucam na niego pawia bo WRONy nie puszczam w niepamięć -po zaproszeniu Ślepowrona  – i to nie spotkało się z jakkolwiek reakcją władz S24 oraz blogerów , mam nadzieję , że gdy o Prezydencie Dudzie napiszę Feldmarszałek Duda albo Jędruś PISDUDUŚ itd , nie wpadnie mi jakiś/aś z pouczeniem , że tak nie wolno  .

Mogłem pisać o prezydencie np.Bredzisław i nikt na to nigdy nie zareagował  mogę i kolejnym  pisać Feldmarszałek  i także nie oczekuję reakcji .

Skoro Bul przypominał mi mało rozgarniętego sołtysa to Duduś może mi przypominać domokrążnego sprzedawcę używanych odkurzaczy . Proste

I jeszcze jedno , chyba jeszcze nikt tego nie pisał . Feldmarszałek Duda według mnie będzie prezydentem 10 lat .Czas by dotarło do niektórych w partiach . 10 lat . Trybią politycy ? 

10 lat tzn jeśli nie będzie wcześniejszych wyborów parlamentarnych w ciągu 10 letniej kadencji Feldmarszałka Dudy wybory do Sejmu i Senatu odbędą się trzy razy . 

Może dotarło ? Co prawda wyborów trzecich w kadencji w 2023 to sobie wyobrazić nie umiem - co jeszcze zostanie z dzisiejszej oferty politycznej ? Kamieni kupa ????

p.s. tak rzuciłem okiem w neta – nikomu z postacią z Wiedźmina się nie kojarzylo . Zatem tylko mnie . Niech będzie . 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości