lestat lestat
821
BLOG

Andrzej spod Krzyża - czyja marionetka - teoryjki niemal spiskowe

lestat lestat Polityka Obserwuj notkę 32

Jako , że w wyborach prezydenckich brać udziału nie zmierzam debaty miedzy Bredziem Bigosem a Jędrusiem PiSDudusiem nie oglądałem , bo co mnie jak nie głosuję .

W S24 też słowa o kandydatach ni mru mru – bo po co – tyle , że lata mi kto , dość już mam głosowania za kandydatem którego z góry uznaję za złego , a głosuję bo ten drugi dla mnie jeszcze gorszy . Czyli było to takie nie za kimś a dlatego by ten drugi nie został się prezydentem

Ale jak czytam pojawiła się postać i ta lekko zawojowała przestrzeń medialną .

Andrzejek od Krzyża .

Andrzejek objawił się jako obrońca , nazwijmy to eufemistycznie bardzo emocjonalny . Serial gdzie jest Krzyż i jak ja peło nienawidzę latał 5 lat temu .

Chyba rok potem , gdy była organizowana rocznica , zajawka w telewizorze , sporo ludzi ubranych w „koszulki porządkowych „ z logo  PIS na plecach . W jednej z nich Andrzejek , wyszedł z szeregu coś tam pogadał z Jojem Brudzińskim .

Potem po kilku latach była twarz Andrzejka na trybunie z Palikotem .

wczoraj Andrzejek dał czadu pod studiem telewizyjnym .

i tak mi przyszło do głowy kilka teoryjek nawet spiskowych trochę .

Teoryjka pierwsza – prosta

Andrzejek działa samodzielnie , bardzo chciał zostać zagospodarowany przez PIS , ci wzgardzili Andrzejkiem , to ich teraz nienawidzi choć kiedyś kochał .-a tych co dziś kocha kiedyś nienawidził . taka huśtawka – jak ci drudzy nim wzgardzą to będzie równo nienawidził nieodłącznie z parciem na szkło .

Teoryjka druga – nieskomplikowana

Człowiek Palikota – ma zadymiac gdzie się i jak się da. Idzie mu nieżle

Teoryjka trzecia – było ale się spieprzyło

Andrzejek to człowiek wynajęty przez Peło . Narobił fatalnej roboty pod Krzyżem , potem wdarł się w łaski PISu ale go olali , wysłany do Palikota na przeszpiegi , wczoraj miał dać czadu z Dudą ale spieprzył robotę . Co miało na plus wyjść wyszło na minus . Partactwo .

Teoryjka czwarta – majstersztyk

Andrzejek to człowiek wynajęty przez PIS . Pod Krzyżem dawał czadu , wymiatał nienawiścią do Peło , potem za dobrą służbę wzięty do porządkowych , nadano mu rangę i logo.

Potem w uśpieniu , by zdjąć z PIS podejrzenia wysłany do Palikota by twarzą zaświecić na trybunie koło Janusza i uwiarygodnić się że niby Andrzejek to z Palikociarni .

Wczoraj wysłany by narobił siary atakując Dudę . Intryga bezbłędna .

Jakieś inne teoryjki ? Kilka jeszcze można .....

P.S. Teraz wygulgałem że pomiędzy swieceniem twarzą u Palikota a awanturą wczorajszą , Andrzejek czynnie wystepował w proteście rolników w Warszawie koło kolesia z OPZZ .

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka