lestat lestat
210
BLOG

Moje o Ukrainie pisane w styczniu 2014

lestat lestat Polityka Obserwuj notkę 4

                                                  Pierwsza notka 

 
Zdjęcie będziesz mógł sobie drogi mieszkańcu strzelić pod nowo postawionym pomnikiem Bandery , tego Bandery którego nazwisko tak miło Polakom i Zydom się kojarzy .
 
Jakoś tak beznamiętnie patrzę na to co dzieje się na Ukrainie .
 
Na dźwięk nazwiska Juszczenko to mi się drobne w kieszeni mylą , jak sobie przypomne że obu Banderę i Suchewycza zrobil kiedyś Bohaterami Ukrainy - po kilku latach cofnięto decyzję , ale wrócą wróca na Bohaterów .
 
Sorry , emocje ukraińskie – beze mnie . Jak ten Majdan wygra to obstawiam , że pomników Bandery będzie na Ukrainie więcej niż kiedys Lenina w Ukraińskiej Republice z ZSRR .
 
A Polacy będą się tak ładnie dziwić – to my was popieramy a wy pomniki Banderze lub Suchewyczowi i chcecie miec oprócz falgi Ukrainy i EU jeszcze taką banderowską  ? 
 
Planowany pomnik Bandery w Truskawcu - jak to ładnie brzmi . Tylko mnie sie wyrywają słowa na k .
 
Klawo kurwa klawo.

 

                                     Druga notka 

Lwów lezy na Ukrainie i maja prawo nadawać honorowe obywatelstwa swoim bohaterom .

a ja mam prawo uważać tych dwóch bohaterów za zwykłych zbrodniarzy winnych ludobójstwa .
i dwiema notkami lekko enigmatycznie sugeruję l 

Nie dla mnie hasła wszyscy jestesmy Ukraincami , do braci Ukraińców czy podaj Kozakowi rękę .

Oni demokratycznie wybierają sobie takich bohaterów i ich honorują , a ja najchetniej odlałbym się pod tymi pomnikami , jak kiedyś po pijaku pod Jankiem Krasickim w Gdańsku to zrobiłem .

Tyle że teraz rzadko piję :))) to na trzeźwo bym to zrobił 

jako że chadzam sam po S24 nie muszę pisać ku zadowoleniu publiki :))))

 

                                     trzecia notka

Tourist-Friendly Ukrainian Nationalism

                                           

x                                              czwarta notka 

Wracamy do początku notki czyli do kwietnia 1940 Krakowa i omawianego Wielkiego zboru UON .

 

 To tam w Krakowie wśród postanowień mniejszej wagi wprowadzono, wzorem hitlerowców by im się przypodobać, pozdrowienie partyjne. Było nim podniesienie ręki do góry ze słowami ,,sława Ukrainie" oraz odpowiedź „herojom sława". Taka niemal kopia hajlowania. .

 

I jak widziałem , polskich polityków czy dziennikarzy wykrzykujących na Ukrainie Sława Ukrainie i otrzymujących odzew herojom sława  to nie podejrzewam ich o sympatię dla zbrodniarzy , plucie w twarz ofiarom czy bycie sojusznikami ideowymi Tiahnyboka.

Niestety panowie politycy i dziennikarze od lewa do prawa uważam was za durniów .
Niedouczonych durniów .

                                                 piąta  notka 

były w niej dwa portrety dwóch "rewolucji" - pod jakimi buntowno się 

- Gdańsk Stocznia 1980 - portert Papieża 

- Majdan styczeń 2014 - portret Bandery 

                                             * * * 

dziś - spokojnie przyjmuję to , że Ukraińcy jako władza i obywatele chcą honorować swoich UPA bohaterów . 

i jedno mnie bawi - wzorem Rosjan którzy wprowadzili u siebie prawo , że pisanie źle o Armii Czerwonej podpada pod paragrafy to samo chyba robią Ukraińcyo swoich mordercach z UPA.

Bohaterowie są czyści jak spirytus - a pisząc to co pisałem - podpadam pod paragrafy w Rosji i na Ukrainie . i to jest OK.

 

 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka