lestat lestat
507
BLOG

Wierszyk o CBA - errata

lestat lestat Polityka Obserwuj notkę 5

Podsłuch w domu, podsłuch w biurze
Helikopter krąży w górze
Tu mikrofon, tam kamera
Wszystko na wicepremiera

Lewy biznes, lewe kwity
Podstęp owszem znakomity
Będzie spektakl jak cholera
Łapanie wicepremiera

W ministerialnym budynku
Na gorącym wprost uczynku
Miał wpaść wicepremier w sieci
Lecz nic z tego, drogie dzieci

Lecz nic z tego, bo przynęta
Chyba nazbyt była dęta
Szum się zrobił wielki tak
Że i akcję trafił szlag

Zawsze koniec wieńczy dzieła
Skoro akcja się zaczęła
Musi skończyć się puentą
Więc wicepremiera zdjęto.

A mi taka myśl przemknęła
Nie jest dobrze, gdy CBA
Z taką się korupcją zmaga
Której powstać wpierw pomaga

 

1 kwietnia pozwoliłem sobie wkleić ten wierszyk z lipca 2007 . Wierszyk spowodował głębokie uniesienie się Ufki , no bo wyrok dwa dni po i kwestia smaku .

 

 A okazja była inna. Raz że było  to w Prima Aprilis dwa autor tego wierszyka powiesił zgoła inną notkę o tej samej sytuacji .

 

Generalnie dyskusja pod wierszykiem był zabawna , mniemam że wiele osób uznało , że to ja jestem twórcą tych strof  .

 

I to tyle bo nadal nie widzę dla siebie miejsca i sensu pisywania w S24 szczególnie dlatego , że na wybory prezydenckie się nie wybieram

 

A wierszyk ukazał się tu w lipcu 2007 na tym blogu .

 

 

 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka