lestat lestat
605
BLOG

Czy warto pisać w Salonie 24 - "chiba" nie

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 35

Skąd taki tytuł notki . a ze zmian . Zmiany , zmiany ....

Zatem o co chodzi . O czas. Zastanawiam się po co pisać notkę która bedzie widoczna 2-4 godziny w zależności od natęzenia ruchu .

Oczywiście zielono czerwoni których nawet najgorszy tekst wisi na SG 24 godziny piszą dalej . Blogerzy administratorzy też . Tu zmian nie ma . Libicki pogania Ciochem lub Jasińskim o innych delikatnie przemilczę . 

Strona boczna została zagospodarowana a tylko tam było widać notkę która nie trafia na SG .

Mamy nowy duzy dział nie przegap - wisza tam stare notki co kilkanaście dni wcześniej wisiały coś tak 48 godzin na SG . 

Sorry ale pisanie notek na dwie godziny widocznych dla mnie mija się nie tyle z celem co sensem . 

Żeby mi nie bzdyczyć że marudzę - jakieś rozwiązanie 

Notka która trafia na SG nie zajmuje miejsca na Stronie Bocznej . jest tylko na SG . 

a jak ktos ja na stronie głównej przeoczy , zawsze po 10 dniach może trafić do działu nie przegap ...

to pisałem ja lestat bloger od 7,5 roku w S24.

Włączam odliczanie widoczności notki 16.20 do 19.50 . 3,5 godziny podczas małego natężenia ruchu w S24. 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości