lestat lestat
387
BLOG

Konfidentowi stanowcze nie

lestat lestat Rozmaitości Obserwuj notkę 2

@Autor
Też Trylogię przeczytałem ze 20 razy. Śmiem twierdzić, że moją polszczyznę bardziej ukształtował Sienkiewicz, niż nauka języka polskiego w postawówce i liceum. Ze znajomości Trylogii mógłbym startować w "Wielkiej Grze". Jak miał na imię Bohun?

CONTRI7.09 16:28

@CONTRI
Jurku mój przyjacielu............to zagadka która zadały córki Wańkowicza i wygrały z jego kumplem znajomośc Trylogii - było w Zielu na kraterze .
LESTAT7.09 16:34

taka wymiana zdań z rozwiązaniem zagadki 

 

po czym wpada konfident z donosem 

 

 @LESTAT 
A może byś tak, lestacik, zastanowił się na swoim stanem umysłu?.
Bo wiesz, ja wariat jestem, ale PAMIĘĆ mi służy.
I moze zastanawiając się, zastanów się dodatkowo choć przez moment z kim się kumplujesz?.
Bo porządnym ludziom, to na takiech osobnikowi klasy "contri" żal by prawdopodobnie było śliny, zeby im buty opluć.
A ty z nim, lestacik na "ty" jesteś i swoim przyjacielem nazywasz.


Brat Zorża Ponimirskiego
tez kolega Nikodema z Oxfordu i też wariat
BRAT ŻORŻA7.09 17:16

Nie wiem co konfident sobie wyobrażał , że podziekuję konfidenciku dzieki za ostrzeżenie ,czy przymknę oko na analfabetyzm literacki , bo kapusta nie odróznia Jurku mój przyjacielu słów Krzywonosa w Ogniem i Mieczem od moich .

jako że kapusiów nalezy wyrywać jak chwasty albo kopem w dupę posyłać gdzie ich miejsce - odpisałem 

@BRAT ŻORŻA
własnie zakończyłes działalnośc na moim blogu .

Przyczyna - skrajny debilizm - brak rozumienia tekstu - IQ ponizej 80

Jurku mój przyjacielu - to cytat z Ogniem i Mieczem - tak się zwrócono do Bohuna i dlatego znamy jego imię .

i tyle z Twoich insynuacji rodem z Pawki Morozowa .
LESTAT7.09 17:37

Widzicie bład ???- nie pisze się do prostego konfidenta - insynuacje rodem z Pawki Morozowa bo nie rozumie . Pisać należało - konfidencie precz mi z bloga za donosy . 

Co teraz robi konfident ? Lata po S24 i donosi jak ma w zwyczaju . Na mnie też . Bo kapuś nie może przeżyć , że ja mam jego donosy w dupie a nim się brzydzę . Zamiast zachwytu nad donosem konfident dostał kopa w dupę , co się w delatorskiej pale nie zmieściło . Piana na psyku kapusia i wzmożona dzialalnośc w skladaniu donosów . 

zatem ja zostałem cenzorem z Mysiej według konfidenta . Tylko delator i tego nie wie , że cenzorzy uwielbiali czytać donosy a ja za donoszenie na innycch wywaliłem konfidenta z mojego bloga . 

Tego mentalność delatora nie objęła 

 

 

 

 

 

 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości