lestat lestat
1445
BLOG

Tusk ty tchórzu

lestat lestat Polityka Obserwuj notkę 41

 Co powiedziała Rudemu pewna dziewczyna wiadomo . Jak odpowiedział wiadomo .  Tatuś dziewczyny w strukturach jakich wiadomo .

Przenieśmy się hipotetycznie 1,5roku do przodu - Kampania do Sejmu 2015 . 

Dwie hipotetyczne sytuacje .

 

Synalek korwinowca na spotkaniu z Jarosławem rzuca - udaje pan patriotę a jest ruskim agentem .

następne spotkanie - córeczka polikotowca 

Panie Kaczyński wzywa pan do zwiększenia dzietności a sam jest gejem .

 

Ciekawe ile osób uzna takie dzieciaki za dzielne a Jarosłąwa Kaczyńskiego za tchórza , gdy po prostu zbyje milczniem to chamstwo .

Mam nadzieję że ci którzy dziś klaszczą gdyby takie sytuacje się zdarzyły też będą klaskać .

a ja pozostanę przy zdaniu  że wszystkie trzy sytuacje - jedna prawdziwa i dwie hipotetyczne - to zwykłe chamstwo.

a ja gdy Jarosław zbyje to milczeniem lub coś wymijajacego odpowie nie uznam go za tchórza , o ja mogę panie Jarosłławie -  bo nie muszę się łasić do wyborców .

 

p.s. do teraz udawało mi się zachować milczenie w kampanii i widzisz rosemann - taka piekna spontaniczna sytuacyjka , choć mam wrażenie , że przygotowana ustawka .

 

a dzień sie jeszcze nie skończył 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka