lestat lestat
1188
BLOG

Ruskie w Warszawie

lestat lestat Polityka Obserwuj notkę 16

Ruski będzie w Warszawie . Tak tak . Bo Polska nastepna w kolejce. i nic ich nie zatrzyma , bo Polski nikt bronić nie będzie , no moze kilku emerytów . 

Takie sobie czytam . Każdemu wolno pisać i mówić co mu się podoba to demokracja się nazywa.

To i ja napiszę . Prosto i krótko bo to moje zdanie i bedę się go trzymał .

Mam 50 lat z maleńskim okładem i za mojego życia a pewnie i za zycia moich dzieci żaden Rusek nie zajmie Warszawy . 

 

 I wiem bedzie blablanina ale ja twierdzę że cztery literki NATO będą mocniejsze przez wiele wiele lat niż Rosja. Kropka. 

a te osobniki co tak wieszczą przyjacielską wizytę Rosjan w Warszawie i lamentują od rana do wieczora na ten temat  to mnie podpadają pod dawną sowiecką i dzisiejszą rosyjską agenturę . 

takie mam zdanie i mam do niego prawo :))))) lubię notki o agentach to i sam taka napisałem . 

 

 

 

 

 

 

 

 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka