lestat lestat
2433
BLOG

Tylko świnie siedzą w kinie i defekt

lestat lestat Polityka Obserwuj notkę 116

Mam defekt. Taki nieuleczalny . Nie wydam opinii na podstawie słów innych . no nie potrafię . Muszę sam zobaczyć, przeczytać u źródła . Wtedy OK. Wtedy mogę . 

Niemiecki serial ma polecieć  w polskim telewizorze .  Zdrada lub hańba . A ja mam problem . Jak mam wydać WŁASNĄ opinię , skoro o tym serialu napisano niemal wszystko . Napisali to ci którzy najprawdopodobniej go nie widzieli tylko przeczytali u innych co tam jest . Oni tak potrafią , tak sa skonstruowani . Ja nie .

Mam nie oglądać ? OK - no to nie mam własnej opinii . Sorry . Jak nie zobaczę , to się nie wku..wię się na Niemców że takie coś wyprodukowali i nie walnę mowy .

Czytam , że jak oglądnę to będę taki jak ci co kiedyś siedzieli w kinie czyli ktoś pozbawia mnie wyrażenia WŁASNEJ opinii. Może to za mocna analogia , ale przed 1989 tez nie wszystko można było zobaczyć czy przeczytać , bo ktoś stwierdził , że to się nie nadaje . No ale wtedy rzadzących komunistów mało obchodziło czy ktoś ma własne zdanie . Ważne było aby to zdanie nie było słyszalne/czytalne . 

No dobra mam pięć dych na karku i swoje wiem . Także mogę przeczytać, ty tam lestat coś wiesz , tobie ten serial nie zaszkodzi . Komunistyczna propaganda ci nie zaszkodziła to i niemiecki serial też ci nic nie zrobi . Ale młodzi ?? im może zaszkodzić .

No sorry łans mor ale kim ja niby miałbym być , jak mądrzejszy miałbym się czuć od innych , od młodych , aby im zabronić oglądać bo to im zrobi krzywdę albo wyrażą jakieś zdanie , nawet kompletnie odmienne od mojego ? jak im nie pokażemy to nie będą widzieli :))) i nie będą mieli swojego zdania .  NIby cacy ale dla mnie be. 

Także powstrzymuję się od dyskusji na temat do czasu gdy zobaczę . 

p.s. ja wiem , że skorupka nasiąkła ale dlaczego używać ruskiego słowa SWOŁOCZ w odniesienu do polskich ojców i matek ? to nie ma innego słowa ? tylko ruskie ? 

 

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka