Idealistyczne podejście do podziału Igora Janke ……………… Sklejajmy .
Ujmę to krótko – podział się opłaca . Oczywiście rodzi się pytanie – komu ?
Podział jak piszą czy mówią - na dwa ”narody” – jest siła napędową polityki , publicystyki , mediów wszelakich , siłą napędową pracowników polityki i publicystyki.
Mają swoich odbiorców . To wystarcza , zatem należy codziennie niezmiennie stać na stanowisku . Dać to czego target oczekuje . W Wyborczej przyłożą tym. W gazecie Polskiej odwiną tamtym . Donald obrzuci Jarosława , Jarosław obrzuci Donalda . Igrzyska trwają .
Kilka dni temu Mazurek coś napisał , rewelacja z punktu widzenia podziału - jedna strona brawo , och i ach – druga strona zdrajca zaprzaniec itp…… Gazety huczały , Salon 24 huczał. Wzrosła klikalność i pewnie sprzedaż papierowa a przecież o to chodzi .
I najważniejsze – wiedzieć który nasz . Ale tak na 100 % nasz . Bo naszego się popiera , bez względu na to co napisze i jak napisze . On może być nawet idiotą , ale to nasz idiota i będziemy go bronić , nawet gdy sami się krzywimy na to co wyartykułował .
Podział należy codziennie pogłębiać – a to kanaliami rzucić , a to coś o gnoju , coś o watahach czy o ciemniakach , tu walnąć o lemingozie a tam o ciemnogrodzie i oszołomstwie .
I tak się kula biznesik – partyjny , gazetowy , telewizyjny czy blogowy .
Jest grupa ludzi , którzy żyją z podziału.i ta grupa będzie podbijać bębenek , będzie sporo słów jaki Naród zdemoralizowany i otępiały , będą się formować , by tym otępiałym wytłumaczyć. Oczywiście tłumaczyć będą ci co wiedzą i rozumieją . Nawet wiejski czy miejski gamoń , który służył komunie , ale dziś on nasz , więc milczeć zaprzańcy.
A większość milczy . Patrzy jak na ZOO . Tu osła zrobi Donald , tam małpę odstawi Jarosław. Oklaski i epitety .
Biznes podziałowy ma jeszcze jedną dobrą cechę – oni napędzają nasz biznes , my napędzamy ich biznes - nie istniejemy bez siebie . X coś napisze , Y go obrzuci , Z się zdystansuje .
I najważniejsze , codziennie mówić swoim odbiorcom , że są lepsi niz tamci - bo to najchętniej target łyka .
Gorzej będzie jak przyjdzie ZMIANA……………………. i to już nie będzie ten odbiorca , który łykał wszystko co mówili .