Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
lestat lestat
772
BLOG

Deprecha na Żuławach - tam mnie nie było - Kławki

lestat lestat Kultura Obserwuj notkę 1

Gdzieś tak zimą 2008/2009  robiłem sobie listę domów podcieniowych co to zobaczyć je chciałem .

Jednen z nich był w Kławkach.

Z tablicami coby wiedzieć że nie samotny i opuszczony .

Trochę minęło i pomimo tablic się obaliło .

a tablicę się wykorzysta w następnym zabytku .

W wikipedii czytam

Znajdujący się w Kławkach dom podcieniowy z końcaXVIII wieku wpisany jest na listę zabytków objętych ochroną dóbr kultury.

Taki los - kasy na pojedynczy dom nie ma , wyremontowanie to samobójstwo finansowe , zabytkiem musi być to miał tabliczkę , we wsi nikogo to nie interesuje , czasami jakis zajedzie zdjęcie zrobić ,  może sie oburzy ,że się zawaliło i zamiast domu na fotce ma ruiny .

Dom odszedł , kawałek historii i krajobrazu z nim .

Jako że mnie tam nie było , bo ruin już miałem pełną kartę w aparacie ( a byłem niedaleko )  - zdjęcia w sieci znalezione .

 

SORRY Wykasowałem zamiast komentarza swojego TĘ notkę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wklejam jeszcze raz , Koteusza i Szuana przepraszam za mimowolne zniknięcie ich komentarzy .

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura