lestat lestat
384
BLOG

Magic Moments lub "toskańska masakra piłą mechaniczną"

lestat lestat Kultura Obserwuj notkę 13

Jak kto woli , bo ja się tak czułem.

Może to głupie , aby dorosły facet tak się emocjonował jakimiś murami i nazywał to Magic Moments  czy "masakrą" , choć są i dorośli którzy tak się emocjonują Olechowskim , że aż wypuszczają  "czendża" w powietrze. Co kto lubi .

1. na razie wyłania się zza baptusterium

2. Niby wiedziałem co zacz Katedra Santa Maria del Fiore ,ale słowa mi się wyrwały .

3.

4.

5.

6.

7.Tu nic nie mówiłem bo mi kopara zjechała

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20. Nie rycz mała - pomyślałem - jesteś częścią cudu .

21.

22.

23.

24.

25.

26. I kiedyś dawno budowniczowie katedry się przeliczyli , wznieśli za duże , za szeroko rozstawione mury nad którymi miała być kopuła . Kopuły nie szło zbudować. Po ulicach Florencji pętał się Filippo Brunelleschi , który twierdził , że on potrafi , a potrafił tak bardzo , że nie chciał zdradzić jak.

Cosimo di Giovanni de' Medicisię zdecydował powierzyć Filppowi całą pracę nad kopułą . Można powiedzieć , żę wznieśli ją razem , zmieniając świat przyszłej architektury i budując coś czego wcześniej wybudować się nie dało. Filippo tak się rozbestwił , że nie dość mu było budować niemożliwe , to jeszcze wymyślił perspektywę linearną zmieniając całe malarstwo i pokrewne dziedziny

27.

29.Całość , baptysterium , dzwonnica , fasada , kopuła.

30.

lestat
O mnie lestat

W związku z końcem postkomunistów,a poszerzeniem pojęcia lewica oraz uznaniem Gierka za patriotę - odkurzam znaczek sprzed 35 lat "Za nic bym nie chciał , aby uważano mnie za człowieka poważnego , bo w obecności tzw. poważnych ludzi dzieci bawia się bez wigoru i radości , kobiety przestają być zalotne , wojskowi nie chcą opowiadac pieprznych anegdot , maski zdejmuja lub nadziewają w ich obecności tylko ludzie smutni. A na dodatek - durnie są zawsze poważni. Jeden z tych poważnych wygłosił najgłupsze zdanie w salonie na mój temat "dyskomfort części dyskutantów wynikający z tej wprost niemożliwej już do banalizowania, relatywizowania czy tym bardziej ignorowania kompromitacji PO, wzrósł niepomiernie i manifestuje się w sposób różnoraki. Jedni fundują nam różnego rodzaju divertissement w postaci zagadek...."

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura